Jak zamawiać

Szanowni Państwo

Poniżej przedstawiamy procedurę zakupu.

Po ustaleniu jaki(e) produkt(y) chcecie Państwo kupić, należy przesłać następujące informacje:
1. Niezbędne dane do wystawienia prawidłowej faktury VAT, czyli nazwa firmy, adres prawny, NIP. Dane te muszą być zgodne z danymi rejestrowymi,
2. Adres dostawy: nazwa odbiorcy, ulica, kod pocztowy, miejscowość, osoba „kontaktowa”, nr. telefonu, adres e-mail (te ostatnie są dla kuriera),
3. W przypadku, gdy wybiorą Państwo „dostawa do paczkomatu InPostu”, prosimy o podanie nazwy wybranego przez Państwa paczkomatu.
4. Należy określić walutę w jakiej nastąpi rozliczenie. Zgodnie z prawem podmioty gospodarcze w RP mogą rozliczać się w EUR albo PLN. Ceny w katalogu podawane są w EUR (są stabilne). Przeliczenie z EUR na PLN dokonywane jest według tabeli „dewizy-sprzedaż” w Santander Bank Polska S.A. z dnia i godziny wystawienia faktury proforma.

Ważne: w przypadku wyboru płatności podzielonej (split payment) walutą rozliczeniową jest tylko i wyłącznie PLN.

5. Na podstawie danych z punktów 1-4 wystawiamy fakturę proforma z określonym terminem płatności. Po otrzymaniu przelewu wystawiamy fakturę handlową z datą otrzymania przelewu i w przypadku, gdy towar dostępny jest „od ręki” wysyłamy następnego dnia roboczego, zwykle InPostem. Natomiast, gdy produkt wymaga modyfikacji bądź personalizacji dokonywanej przez producenta czas realizacji wydłuża się i zależy od zakresu modyfikacji.

Faktura VAT zawiera wszystkie dane wymagane przez prawo, jedyny dozwolony zapis (lecz nie ujęty w prawie) to numer zamówienia, inne dopiski np. „proszę dopisać indeks materiałowy z naszego systemu ERP”, nie zostaną umieszczone.

Dane najlepiej przesłać w postaci zwykłego tekstu. Można skorzystać z interaktywnego formularza w formacie PDF (link poniżej). Formularz należy zapisać na komputerze, wypełnić, a wypełniony przesłać na adres ogólny – umieszczony w stopce strony.

Pobierz PDF